wtorek, 3 lutego 2015

W stylu wiktoriańskim/ Victorian style items

Ostatnio spróbowałam swoich sił w zupełnie innych stylowo miniaturkach. Miały one trafić do miniaturowych, wiktoriańskich wnętrz pewnej sympatycznej kolekcjonerki, więc dałam z siebie wszystko :) Powstał cały stos włóczek z etykietkami vintage, otwierane pudełka ze złotymi i srebrnymi guzikami, szpulki nici z pozłacanymi brzegami... a przy okazji znalazłam małe metalowe nożyczki, które troszkę oszlifowałam i tez przemalowałam na złoty kolor - będą w sam do kompletu.
This time I want to show you some photos of Victorian miniature items made by me. There are some skeins of yarn, opened boxes with some golden and silver buttons, spools of thread with gilded edges and even small miniature metal scissors that I've found in my things, grid them and paint in gold color too. I wish you like minis like that :)




A ostatniej nocy zrobiłam także miniaturowe rękawiczki w pudełku. Rękawiczki zrobione są z prawdziwej skóry (przydały się moje zachomikowane kawałki skóry D.Bramante1928) i choć na zdjęciach wyglądają na trochę szarawe, w rzeczywistości są zupełnie czarne :)
And last night I made miniature gloves in a box. I made them from leather and although on the pictures they look a little grayish, in fact they are black :)




9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...