wtorek, 12 sierpnia 2014

Maki w miniaturze

Maki uważam za bardzo wdzięczny motyw - lubię ich mocny, czerwony kolor, który rewelacyjnie kontrastuje z innymi barwami. Maki wydają mi się bardzo uniwersalne - jak każde kwiaty pasują do wnętrz staroświeckich i tradycyjnych, ale przez swój dość prosty kształt dobrze prezentują się też w nowoczesnych domach. O mojej makowej miłości wie cała moja rodzina, dlatego jestem już posiadaczką ślicznego, makowego serwisu, przeróżnych dekoracji handmade, obrazu z makami, namalowanego przez moją teściową, a nawet makowego witrażyku :)
Maki postanowiłam przenieść także do świata moich miniatur, dlatego wykonałam kilka bukietów w ręcznie robionych mini-dzbankach. Zobaczcie:



Te prawdziwe są zbyt delikatne, aby je zerwać i skomponować z nich bukiet, dlatego nareszcie mam ich maleńki (i bardziej wytrzymały) odpowiednik :)


A tu moje maki w czasie produkcji. I niezbędna przy ich wykonaniu pęseta:

13 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...