piątek, 18 kwietnia 2014

Prezenty handmade - skala 1:12

W ostatnich dniach w moim warsztacie panował temat wszelkich miniaturowych prezentów i dekoracji :)
Udało mi się zrobić maleńkie pudełeczka z czekoladkami, patery na torty i ciastka, doniczki z kwiatami i trochę książek. Pewnie mówiłam już, że uwielbiam robić takie drobiazgi... ale chętnie się powtórzę - praca z pojedynczymi miniaturkami to dla mnie największa frajda :)
Słodycze, kwiaty i książki to typowe pomysły na prezenty, więc kto wie, może moje propozycje staną się podarunkami na imieniny, urodziny, Dzień Matki, albo po prostu udekorują jakieś miniaturowe wnętrza :)
Obejrzyjcie zdjęcia:

Miniaturki podzieliłam na dwa rodzaje. 
Pierwszy jest w kolorystyce różowo-brązowej z tematem muffinkowym i moim ulubionym motywem kropek. Powstały więc pudełka z czekoladkami, patera na ciasto w kolorze ecru (oczywiście z kokardką), torebki prezentowe i cały komplet miniaturowych książek z przepisami:


Drugi rodzaj to miniaturki w niebiesko-beżowych kolorach z motywem motyli :)
Otwierane pudełka czekoladek, torebki z rysunkiem motyli, kwiaty doniczkowe z motylkami na pikach i - moja ulubiona - złota patera na ciasto, bardzo ażurowa i filigranowa :)


Powiem szczerze, że te miniaturki robiłam do późnych godzin nocnych, bo koniecznie chciałam skończyć wszystkie zestawy jeszcze przed Świętami. Cieszę się, że mi się udało :)
A na koniec jeszcze kilka zdjęć z bliska:





I nocne zdjęcie tworzenia maleńkich ciasteczek i czekoladek:


Widzę, że już teraz spodobała Wam się moja nowa kolekcja :) Na szczęście czekoladki zrobiłam w takiej ilości, że wystarczy da każdego.


To ostatni post przed Wielkanocą, więc już teraz życzę Wam spokojnych, rodzinnych Świąt! :)
My się właśnie pakujemy - spędzimy święta w moim rodzinnym domu, w Rzeszowie, wyruszamy jeszcze dziś, więc życzcie nam szerokiej drogi :)

15 komentarzy:

  1. Super są te Twoje miniaturki :-)
    Strasznie fajnie wygląda to zdjęcie, na którym miniaturowe słodycze stoją w równych rządkach ;-)
    Życzę miło spędzonych i rodzinnych świąt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ zachciało mi się tych Twoich czekoladek! A tu Wielki Piątek... ;) Radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne!!! ...i takie maleńki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuántos hermosos detalles! me gusta especialmente el soporte de tartas de mariposas, me parece muy bonito y original! un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuántos hermosos detalles! me gusta especialmente el soporte de tartas de mariposas, me parece muy bonito y original! un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, what great minis you make! I love it all but I especially like the lilac blooms in the bucket with the butterflies! Too cute!
    Have a great weekend,
    Gina

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful! Fabulous! Beautifully done! Love everything, especially the cookbooks. How talented you are. Susan

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecuuuudowne :) Życzę takich w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności, a ciasteczka jak z cukierni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudowności! ten błękitny zestaw - rewelacja! pudełko z czekoladkami, które wyglądają tak, że chce się je zjeść no i ta patera o.o !

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, że czasami robisz fotki z własną ręką, bo zaczynam mieć wątpliwości czy to naprawdę jest takie maleńkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z każdy postem zachwycasz bardziej!
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...