niedziela, 19 kwietnia 2015

Mini pieczywo/ Mini bread 1:12

Jakiś czas temu po raz kolejny wzięłam się za wykonanie miniaturowe pieczywa, tym razem jednak w większej ilości i, dla urozmaicenia, w trochę innych zestawach - z okrągłymi koszami, także wykonanymi przeze mnie :)
Some time ago I've made  some miniature bread, but this time in sets with round baskets, also made by me :) Here's some pictures of effects of my work and one picture of mini bread making process:





Mam nadzieję, że i takie zestawy Wam siespodobają :)
I wish you like it :)

10 komentarzy:

  1. Wygląda tak apetycznie, że teraz jestem głodna, good job!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, cieniowanie wyszło bardzo realistycznie :).
    Widzę tu piaskową Fimo Soft lub beżową Fimo Classic ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cudne!! małe pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałe! Nic dodać, nic ująć!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziadek Mysz, mój tata, jest piekarzem... kocham Twoje wypieki niemal równie mocno jak jego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, na drugim zdjęciu proces "zrumieniania" w toku ;-)
    Wygląda na to, że jesteś wszechstronna, "wiklinę" też umiesz wyplatać...
    Ps. Czy my w końcu znalazłyśmy to jajko..? czy mi się tylko śniło, że tak...? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...