czwartek, 29 stycznia 2015

Tym razem regał/ Chalkboard display

Biały regał w stylu shabby chic, z czarnymi detalami i kredową, przesuwaną tablicą - to kolejny miniaturowy mebelek, nad którym ostatnio pracowałam. Do tego dość pojemna, wysuwana szuflada. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba bo ja... szczerze mówiąc sama bym chciała taki regał :) Może by tak wziąć się za wykonanie miniaturowej cukierni? Hmm :)
White shabby chic display cabinet with some black details, pull out drawer and sliding chalboard - it was my next handmade furniture, made to order. I really like it and -honestly- I want to have a miniature like this too. I wish you like it:



Zdjęcia, jak widać, w wersji warsztatowej. Przed wysyłką nie miałam nawet czasu na układanie miniaturowych scenek...
And here are some workshop photos of this display. Unfortunately I didn't have enough time to make a miniature scene with it...



Tablicę można przesuwać po szynie, wbudowanej w górną część regału. Dzięki temu widoczne mogą być półki po prawej albo lewej jego części :)



:)

13 komentarzy:

  1. Regał jest cudowny:) Pomysł z cukiernią jest bardzo dobry - czekam na realizację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalne! Podziwiam ogromnie kunszt i precyzję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to musi być fajne taka praca nad mini mebelkami, cukiernia jak najbardziej mile widziana.

    OdpowiedzUsuń
  5. po szynie powiadasz... Bosko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja pomysłowość nie zna granic...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na styl shabby chic mi to nie wygląda... nowoczesny - tak, ale shabby chic wygląda jednak inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! I love! Is beautiful.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taki 1:1. Jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...