czwartek, 29 stycznia 2015

Tym razem regał/ Chalkboard display

Biały regał w stylu shabby chic, z czarnymi detalami i kredową, przesuwaną tablicą - to kolejny miniaturowy mebelek, nad którym ostatnio pracowałam. Do tego dość pojemna, wysuwana szuflada. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba bo ja... szczerze mówiąc sama bym chciała taki regał :) Może by tak wziąć się za wykonanie miniaturowej cukierni? Hmm :)
White shabby chic display cabinet with some black details, pull out drawer and sliding chalboard - it was my next handmade furniture, made to order. I really like it and -honestly- I want to have a miniature like this too. I wish you like it:



Zdjęcia, jak widać, w wersji warsztatowej. Przed wysyłką nie miałam nawet czasu na układanie miniaturowych scenek...
And here are some workshop photos of this display. Unfortunately I didn't have enough time to make a miniature scene with it...



Tablicę można przesuwać po szynie, wbudowanej w górną część regału. Dzięki temu widoczne mogą być półki po prawej albo lewej jego części :)



:)

13 komentarzy:

  1. Regał jest cudowny:) Pomysł z cukiernią jest bardzo dobry - czekam na realizację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :):):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalne! Podziwiam ogromnie kunszt i precyzję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to musi być fajne taka praca nad mini mebelkami, cukiernia jak najbardziej mile widziana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja pomysłowość nie zna granic...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na styl shabby chic mi to nie wygląda... nowoczesny - tak, ale shabby chic wygląda jednak inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! I love! Is beautiful.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taki 1:1. Jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...