niedziela, 11 stycznia 2015

Mini patelnie / Mini frying pans

Pamiętacie moje miniaturowe zestawy do naleśników, które robiłam w zeszłym roku?
http://minifanaberia.blogspot.com/2014/05/pancakes-czyli-nalesniki.html
Ostatnio, w związku z pewnym zapytaniem o mini patelnie, znów wróciłam do naleśnikowego tematu. Na razie powstało kilka miniaturowych patelni, a wkrótce w moim sklepiku pojawią się znów całe zestawy ;)
Poniżej kilka zdjęć.

Do you remember my pancakes sets, I've made last year?
http://minifanaberia.blogspot.com/2014/05/pancakes-czyli-nalesniki.html
Recently, due to some questions about them, I made some new frying pans. I'll make also all other items from this set, so they'll be available again in my Etsy shop soon :)
There's some photos of new frying pans:


Tutaj jedyne zdjęcie, które zachowało się z procesu tworzenia patelni, czyli efekt mojego rzeźbienia:
And this is the only photo of making miniature frying pan:




 Zapraszam do mojego sklepiku, dziś ostatni dzień noworocznej promocji !
Please visit my Etsy Shop. Today is the last day of New Year's promotion :)


6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...