wtorek, 20 stycznia 2015

Deski do prasowania/ Miniature collapsible ironing boards

Dziś postanowiłam podzielić się kilkoma zdjęciami moich miniaturowych, składanych desek do prasowania :) Zarówno deski, jak i żelazko ze zdjęcia są w całosci wykonane przeze mnie, bez użycia żadnych foremek (!) A pokażę Wam moje dwa faworyty wśród wszystkich mini desek, które powstały w ostatnim czasie.
I want to show you two of my miniature collapsible ironing board with an iron :) They are entirely made by hand (of course by me) without using any molds or resin. I wish you like them :)



 Jak widzicie, nieprzypadkowo wybrałam wzory z kropeczkami :) Mam fioła na punkcie kropek :)




6 komentarzy:

  1. O rany! One są nie tylko świetne ale też genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Wbrew pozorom nie jest łatwo zrobić ROZKŁADANE deski :) Nad ich konstrukcją myslałam dosć długo...

      Usuń
  2. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...