czwartek, 22 stycznia 2015

Kolejne akcesoria 1:12

Moja "Lista pomysłów na miniaturki" żyje własnym życiem.
Za każdym razem, kiedy skreślam z niej kolejne, już zrealizowane, pozycje, to ona nadal nie ulega skróceniu :| Wręcz przeciwnie - rozrasta się coraz bardziej.
A pomysły napotykam wszędzie - we własnej kuchni, w sklepach na dziale kuchennym, w katalogach, w internecie, a w końcu w Waszych komentarzach (dziękuję, dopisałam do mojej listy także i Wasze propozycje!) :) Czy miniaturyzacja nie ma końca...?

 
Powyżej i poniżej - moje nowe, drewniane tace kuchenne z motywem gruszki i brzoskwini.


I oczywiście mój ulubiony dzbanek. W kolorze mięty i koniecznie z kropkami :)


 I takie oto maleńkie zestawy mini serduszek z napisem "Home". Do ozdobienia nie tylko kuchni.


11 komentarzy:

  1. Super tacki, ta z gruszką byłaby moją ulubioną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, chyba końca nie widać. Za to my długo będziemy sycić oczy Twoimi dziełami. A jak Ci zabraknie pomysłów ( w co wątpię), to zawsze coś Ci podrzucimy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak! Koniecznie! Pomysłów nigdy dość, więc proszę o kolejne i kolejne :)

      Usuń
  3. ta lista pewnie nigdy się nie skończy więc trzymam kciuki za kolejne twórcze pomysły- brawka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy! Tacki wyglądają "smakowicie" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  6. A robiłaś już szafę z ubraniami? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie :) Pracuję akurat nad kilkoma meblami, ale nie są to szafy na ubrania. Szczegóły wkrótce :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...