środa, 28 stycznia 2015

Miniaturowa lada/ Miniature display

Komplet białych, sklepowych witrynek zaprzątał moją głowę przez ostatnie dwa tygodnie :) Planowanie i dyskusje, kolejne pomysły, a później  mnóstwo notatek i szkice - tyle pozostało mi po całej pracy nad miniaturowymi mebelkami. Na szczęście tym razem zrobiłam więcej zdjęć niż zazwyczaj, więc mogę się nimi podzielić :)
This was one of my custom orders this month - a set of miniature displays in white color. I took some photos of them, so I can show you some :)



Lada ma wysuwane dwie półki - na dole z pojemnikami na lody, a wyżej (szklana albo drewniana - do wyboru) na miniaturowe ciasteczka :)
This display has 2 shelves - for ice-cream at the bottom, and a glass one (or wooden, because I made two types of it) maybe for mini cookies:

 


Zrobiłam też z przodu małe logo i wygrawerowałam maleńkie wieże Eiffela po obu stronach.
I've also made a small logo in the front of the display and engraved two miniature Eiffel towers:



12 komentarzy:

  1. Ta lada jest taka cudowna i taka miniaturowa.... a zawartość powala mnie na kolana. Jak można robić takie miniaturki takimi "dużymi" paluszkami. CUDO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. me encanta ese mostrador , es un gran trabajo

    besitos

    Mari

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę 2 gałki: truskawkowe i czekoladowe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem - pojemniki na lody są pełne :) Już podaję... ;)

      Usuń
  4. :):):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ...już nie dam rady się dłużej bronić przed drewienkiem ...idę kupić balsę i biorę sią za podrabianie Twoich wspaniałych miniaturek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności, aż nabrałam chęci na lody. Uwielbiam Toffi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przemawiają do mnie lody czekoladowe :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam pytanie, z jakiej grubości balsy Pani robi takie mebelki? Czy może to nie balsa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to cudowne!!! Nie mogę wyjść z podziwu, jak można tworzyć tak piękne, precyzyjne, malutkie rzeczy! Piękności! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...