wtorek, 13 stycznia 2015

Telewizor i głośniki/ TV and handmade speakers 1:12

Jak przystało na dioramę nowoczesnego salonu z aneksem kuchennym, telewizora zdecydowanie nie może w nim zabraknąć. A także zestawu głośników, żeby na tymże telewizorze lepiej oglądało się filmy :) Co myślicie o takim (działającym) zestawie?

If you want to make a modern diorama of living room with kitchenette, don't forget about miniature television. And (of course!) a set of floor standing speakers :) What do you think about my new (working) TV equipment?


Miniature television and floor speakers set MiniFanaberia from Dorota Mateusiak on Vimeo.






 A poniżej kilka zdjęć warsztatowych z wykonania głośników :) Tu jeszcze na etapie szlifowania i szpachlowania:


15 komentarzy:

  1. Masz na myśli głośniki ,tak? Tv działające? Byłbym po wrażeniem. Dioramka śliczna. Ha jestem pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za chiny nie mogę pojąć jak udało Ci się sprawić,że działa. Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaniemowilam! Gdyby nie film pewnie bym nie uwierzyła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Es precioso, pero además ¡funciona la TV !. Me encanta .

    OdpowiedzUsuń
  5. I teraz pytanie - Ale jaki?!?!
    Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja pomysłowość nie zna granic!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wow wow! Nie jestem w stanie wykrztusić nic więcej, pod takim jestem wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No naprawdę, jeszcze nie widziałam, żeby miniaturka była tak realistyczna! Na mojej liście polskich miniaturzystek jesteś numerem jeden :). Jeszcze bym chciała kiedyś zobaczyć łazienkę w Twoim wykonaniu, bo skoro robisz takie sprzęty kuchenne, to pewnie i toaleta nie sprawiłaby Ci kłopotu (może nawet prawdziwie spłukiwana??). A zdradzisz czego użyłaś jako ekranu telewizora, żeby móc wyświetlać prawdziwe filmy?

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Spadłam z krzesła! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczękę zbieram z podłogi. Chyba śnię, albo co? Uszczypnij mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam Pani bloga dzięki konkursowi Blog Roku. Byłam pewna, że w Polsce nie ma twórców takich arcydzieł. Jestem pod wielkim wrażeniem. Cudowności...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...