czwartek, 15 stycznia 2015

Nowe akcesoria! / New kitchen items 1:12

Pomysłów na miniaturowe akcesoria kuchenne mam dużo więcej niż możliwości i czasu na ich wykonanie :) W ciągu ostatniego tygodnia po nocach udało mi się skończyć kilka z miniaturek, które są już dostępne w moim sklepiku na Etsy. Zapraszam do oglądania!

I have much more ideas than time and energy on making new miniature kitchen items :) I've just finished some of accessories and they're available in my Etsy Shop from now. I hope you enjoy watching photos as much as I did making new minis :) 


Powyżej moje nowe i już ulubione deski. W kształcie jabłka i gruszki. Odpowiednio pomalowane i troszkę postarzone. Od dawna chciałam takie mieć i dłuuuugo zastanawiałam się jak je zrobić. Nareszcie się udało!
Above - my new (and favourite!) cutting boards in an apple and pear shape. I wanted to make them for a veeeery long time but didn't know how to make them.... Finally I can make them :) And I love them!

Miniaturowe słoiczki z cukierkami. Z zakrętek jestem niesamowicie dumna, właśnie tak miały wyglądać :)
My new glass jars with candies. I'm so proud of making this type of caps :)

A poniżej - kolejna partia przetworów. W zestawie z deska do krojenia i łyżeczką.
Below - my new handmade preserves. I sell them in a set with a cutting board and ecru spoon:


Na koniec jeszcze takie zdjęcie :) A w następnym poście - kolejna partia akcesoriów :)
A może Wy też macie jakieś pomysły na kuchenne dodatki? Piszcie śmiało tutaj albo na maila.

Next time I'll show you more accessories :)
Maybe do you also have any ideas for me to make some new kitchen items? Please let me know :)



5 komentarzy:

  1. Jak prawdziwe, tylko ładniejsze!
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) A słoiczki z cukierkami wyglądają zupełnie jak te te duże w mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :). Może: półeczki z przyprawami, chochelki, cedzaki, itp., blok z nożami, termos?

    OdpowiedzUsuń
  4. They are perfect for any mini kitchen!

    OdpowiedzUsuń
  5. son unos trabajos geniales , me encantan

    besitos

    Mari

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...