piątek, 30 stycznia 2015

Regał na tace/ Display for trays 1:12

Kolejny mały regał, który powstał w mojej pracowni, ma bardzo sympatyczne (i apetyczne!) przeznaczenie - wyposażony w wysuwane tace pomieści  całkiem sporą ilość małych ciasteczek, babeczek i przeróżnych słodkości :)
My next miniature display with pull out trays - for lots of mini cookies, muffins and sweets :) 



 
W wersji różowej nie za bardzo przypadł mi do gustu, więc po szybkiej zmianie dno tac otrzymało nowy kolorek ecru :) Całość nie wygląda już tak pstrokato :)


Pozdrawiam wszystkich miłośników słodyczy! :)

7 komentarzy:

  1. Będzie przecudna cukiernia. Nie mogę doczekać się całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety jestem uzależniona od słodyczy, więc ta cukiernia już bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako miłośnik słodyczy pozdrawiam serdecznie Autorkę tych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Weszłam przez przypadek i wpadłam po uszy...
    Zaczarowujesz świat :)
    Chciałabym się skurczyć i w nim zamieszkać :)
    Twoje prace są przepiękne!
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maravilloso!! Soy una gran admiradora tuya y me fascinan todos tus trabajos

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny display. A ciasteczka gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...