niedziela, 25 stycznia 2015

Nowy odkurzacz/ My new handmade vacuum cleaner

Co prawda na wiosenne porządki jest jeszcze za wcześnie, ale w odpowiedniej wielkości odkurzacz warto się już zaopatrzyć ;) Ten jest w całości wykonany przeze mnie i - zgodnie z zamówieniem - pomalowany na czarny kolor. Wygląda bardzo elegancko, więc nie wahałam się przed zrobieniem kilku zdjęć w mojej dioramie :) jak widać ku radości nowo przybyłym mieszkańcom :) (a propos - to mój niedawny zakup, choć koty zostały podrasowane przez znajomego modelarza)
I've just finished my new vacuum cleaner :) which I made for an order. What do you think about the black color? I think it looks very elegance and matches to interiors in any style :)






Zapraszam też do mojego sklepiku:

10 komentarzy:

  1. Ilość sprzętu domowego rozrasta się w imponującym tempie! Odkurzacz kapitalny, lepszy od prawdziwego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkurzacz jak prawdziwy. Mój kot boi się odkurzacza. Wystarczy przynieść odkurzacz, a kot już jest za drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to mój pies - Nicpoń - odkurzanie uwielbia :) Przeszkadza jak może, szczeka i atakuje odkurzacz, próbuje nawet nawet zębami nadgryźć szczotkę...

      Usuń
  3. Czarny odkurzacz jest obłędny. Podoba mi się jeszcze bardziej od swojego czerwonego poprzednika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy trzech kotkach na pewno jest co odkurzać .

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mnie zastanawia jak to jest, że wszystko wgląda jak żywe- pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Kochana Twój miniaturowy świat jest wyjątkowo WYJĄTKOWY! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To co oglądam tutaj na blogu, jest CUDOWNE. Brak mi słów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe miniaturki! Mam prośbę, może by Pani pokazała jak niektóre z nich się robi
    :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej stronie http://minifanaberia.com/ przygotowana jest już osobna zakładka "Tutorials" :) Mam nadzieję, że uda mi się jak najszybciej przelać na monitor choć część moich pomysłów na wykonanie miniaturek.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...