niedziela, 18 stycznia 2015

Miniaturowa kanapa / Handmade sofa 1:12

Przed wykonaniem miniaturowej kanapy opierałam się dość długo...

Nigdy nie czułam się zbyt pewnie w pracy z tkaninami, tkaniny bowiem zawsze wydawały mi się bardzo niewdzięcznym i nieprzewidywalnym materiałem do produkcji czegokolwiek. Te elastyczne, które wiecznie rozciągają się nie wtedy co trzeba i nie tak jak powinny... Te grube, w które trudno jest wbić igłę... A wszystkie bez wyjątku protestują na widok maszyny do szycia, zacinając się i włażąc w urządzenie. Ech...
Ale nie, Lady Fanaberia się nie poddaje :) Mistrzynią szycia nie jestem i nigdy nie byłam, ale ambicja nie pozwala mi zaprzestać nauki szycia. A teraz pokażę Wam efekt moich starań - miniaturową kanapę. To pierwsza udana wersja :)

Jej wygląd to wynik przeglądania kolejnych katalogów meblowych. Połączyłam kilka modeli, odtwarzając w miniaturze jej elementy. A sposób wykonania to wynik własnych prób i wielu błędów :)


Jak widzicie udało mi się nawet uszyć kilka małych poduszek. Ha!

I jeszcze jedno - Robiąc zdjęcia kanapy specjalnie otworzyłam drzwi balkonowe mojej dioramy (zawiasy made by Lady Fanaberia). Bo chyba na wszystkich wcześniejszych zdjęciach były zamknięte...

12 komentarzy:

  1. ese sofa me parece fantastico ,y el color me gusta mucho , buen trabajo

    besitos

    Mari

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sofa, szkoda, że nie w skali 1:6. Chyba, że i taką mogłabyś zrobić? ;) Nad dioramą się nie będę zachwycać, bo nie znam odpowiednich słów. Powiedzieć, że piękna to za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W skali 1:6 też robię czasem miniaturki, dla mojej lalki. Kanapy nie miałam jeszcze okazji wykonać, ale łóżko z pościelą owszem :)

      Usuń
  3. Hello from Spain: great job. I love your couch. I really like the color. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Muy bonito el sofá. Buen trabajo! saludos, Marisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana wersja? Ona jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bueno, lo has conseguido y es fantástico. Buen trabajo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no to widzę wkraczasz na kolejny teren i to całkiem udanie- super wyszła kanapka

    OdpowiedzUsuń
  8. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...