środa, 20 listopada 2013

Miniaturki w biżuterii

Dziś pokażę Wam miniaturki z innej trochę strony.
Biżuterię z elementami miniaturek tworzę już od długiego czasu, postanowiłam więc poświęcić temu tematowi więcej miejsca i pokazać choć część zdjęć moich 'wyrobów'.

Miniaturowe czajniczki i filiżanki użyłam do zrobienia kolczyków wiszących. Uwielbiam motyw kropek, więc nie wahałam się ani chwili i każdy z zestaw został odpowiednio pomalowany :) A to moje ulubione zdjęcie:


Zestawów jest kilka, każdy w innym kolorze.


Maleńkie tabliczki czekolady i niewielkie szklane koraliki typu cracle postanowiłam połączyć przy wykonaniu kolejnych wiszących kolczyków. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie dodała ślicznej, czerwonej kokardki :)


Wyglądają bardzo świątecznie, prawda? :)


A teraz coś większego, choć nadal w tematyce świątecznej - breloczek z  pierniczkiem. Tu także dodałam czerwoną kokardkę, oraz maleńką zawieszkę z wygrawerowanym napisem "made with love". Zobaczcie:




Następnie znów kolczyki wiszące. Tym razem z maleńkimi, ręcznie zrobionymi croissantami i moimi ulubionymi, szlifowanymi koralikami w kolorze turkusowym. Cóż mogę powiedzieć? Są śliczne :)



Na koniec pierścionek. Ekstrawagancki, choć dość prosty i właściwie bez ozdób. Nie jestem zwolenniczką pierścionków, ale od dzisiaj to się zmieni - to maleństwo aż się prosi, by włożyć je na palec :)
Dla kogo mała czarna? ;)


Jeśli spodobał się Wam któryś z zestawów - piszcie na maila ladyfanaberia@gazeta.pl  albo na FB.

26 komentarzy:

  1. Gorgeous jewelry pieces, especially the teapots with the cups of coffee. The polka dots are very sweet. Great work!
    Hugs, Drora

    OdpowiedzUsuń
  2. So pretty. I really love the coffee ring.
    Hugs,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzysz same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak czajniczki sama bym z przyjemnością nosiła.Kropki są super też je lubię .Reszta cudeniek jest śliczna .Jak wszystko co Pani robi, ale czajniczki na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie też cudne są te czajniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kropki mnie urzekły :) Ekstra są te kolczyki z czajnikami!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the tea kettles!! They are so adorable. I love everything you make. It's all very sweet and whimsical.
    hugs♥,
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne wszystko ale ciastek najsliczniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkie :) szczególnie czajniczki w kropki i breloczek z piernika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie super! Chyba te czajniczki rzeczywiście najfajniejsze. Uwielbiam kuchenne gadżety w takich kolorkach. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam swoje lata, ale miłość do kolorowej, przeuroczej biżuterii pozostała :D. Swoją drogą sama pomalowałam czajniczek do miniaturowej kuchni w groszki, także również jestem fanką kropek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna biżuteria dla młodych dziewczyn i tych starszych odważniejszych też :)
    Czajniczki i filiżanki z łyżeczką rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności! Mnie zachwycił pierścionek i Pan ciastek :-) są uroczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka!!! Wszystko prześliczne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te Twoje miniaturki. Lubisz taki nieco bajkowy świat.
    Prawdziwa marzycielka z Ciebie, no i dobrze. Często to pomaga w walce z szarą codziennością.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. "Małe jest piękne". Urocze są te maleństwa !!! Przyszłam, by nacieszyć oczy i zajrzę jeszcze nie raz. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. oglądam i oglądam... dotyczy się to nie tylko tego posta, ale wszystkich..... jeszcze nie doszłam do siebie ;-))))))
    masz niesamowity talent w rękach Kobieto! piękne rzeczy tworzysz i chyba nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych ?!:))
    od jakiegość czasu przyglądam się miniaturowym dzieło sztuki (też chciałam iść na tę wystawę, jestem z Rybnika, i o zgrozo! nie zdążyłam...)...:)
    ale chętnie wyvbiorę sę na Twoją :)))
    pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądam, podziwiam i zastanawiam się czy Ty to robisz pod mikroskopem??? Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czajniczki tak słodkie jak lukrowane guziczki piernikowego ludka...urocze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...