piątek, 15 listopada 2013

Wyróżnienie

Niedawno mój fanaberyjny blog został nominowany do Liebster Blog Award przez Czudo. Za wyróżnienie serdecznie dziękuję :)
Zgodnie z zasadami mam odpowiedzieć na 11 pytań i wskazać kolejne 11 blogów, które chciałabym wyróżnić. W związku z tym, że już kiedyś zostałam wyróżniona taką nominacją (na moim poprzednim blogu) to nie będę kolejny raz wyznaczać nominacji, aczkolwiek na pytania zadane przez Czudo chętnie odpowiem:

1. Co Cię najbardziej motywuje, gdy nie masz zapału do pracy? Pomysły innych miniaturzystek i rękodzielniczek. Uwielbiam przeglądać krajowe i zagraniczne blogi, w ten sposób zawsze znajduję inspirację.
2. Jak najchętniej spędzasz czas wolny? Z mężem i naszym psem Nicponiem.
3. W jakich okolicznościach najczęściej pojawia się u Ciebie wena? Och, w okolicznościach zupełnie przypadkowych. W czasie sprzątania, na zakupach… czas i miejsce nie ma znaczenia, pomysły rodzą się cały czas!
4. Co najskuteczniej poprawia Ci humor? Znajdowanie nowych przydasi. Przeglądanie przydasi, które już zgromadziłam. Układanie i segregowanie kolejnych przydasi.
No i oczywiście prezenty – tak podpowiada mój mąż.
5. Jakie masz pasje? Rękodzieło każdego typu i wszelkich technik. Kolekcja (już 707 sztuk) guzików dziecięcych, domki dla lalek i filmy animowane (uwielbiam czeską bajkę "Sąsiedzi"!).
6. Jeśli posiadasz swój warsztat lub pracownię - jak ona wygląda, jak jest zorganizowana? Zawsze marzyłam o własnym craftroomie, przez lata planowałam jak będzie wyglądać moja przyszła pracownia, gromadziłam nawet przykładowe zdjęcia, znalezione w internecie i ciągle marzyłam… Skończyło się na maleńkim biureczku z Ikei, upchniętym w sypialni. Ot, cały mój warsztat :)
7. Lubisz planować, czy należysz do ludzi żyjących spontanicznie - z dnia na dzień? Planowanie to moje drugie imię. Może niekoniecznie lubię, ale zawsze wszystko planuję. Nadmiernie i nadgorliwie, czasem do przesady.
8. Co nakłoniło Cię do założenia bloga? Ten blog jest moim drugim blogiem i zarazem kontynuacją pierwszego, założonego w 2008r. Chciałam podzielić się moją twórczością, pokazać rzeczy, które robię i znaleźć ludzi z podobnymi zainteresowaniami. A poza tym uważam, że lepiej jest mieć uporządkowane posty w internecie niż chaotyczny i niechronoligiczny zbiór zdjęć porozrzucanych po pendrivach i dyskach.
9. Czy zapisujesz swoje pomysły, czy dokładnie je zapamiętujesz? Nigdy nie zapisuję swoich pomysłów, choć wiem, że powinnam. Zazwyczaj zapamiętuję.
10. Czy jest osoba, która recenzuje Twoje prace (lub inne materiały) zanim ujrzą blogowe "światło dzienne"? Jeśli tak, to kto i dlaczego właśnie ona? Jedyną taką osobą jest mój mąż. Bo zawsze podoba mu się wszystko co zrobię :)
11. Jak wyobrażasz sobie swoje wymarzone wakacje? Gdzie byś je spędziła i dlaczego tam? W jakimś ciepłym kraju, bo nienawidzę zimna. I najlepiej żeby można było stamtąd przywieźć muszelki, kamyki, patyczki, trawki, gałązki, nasionka i mnóstwo innych przydasi... 

1 komentarz:

  1. Dziękuję za znalezienie czasu przyłączenie się do zabawy :)
    Pozdrawiam podziwiając świątecznego posta i uroczą podpórkę,
    Czudo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...