wtorek, 4 lutego 2014

Akcesoria kuchenne

Dziś pokażę Wam kilka akcesoriów kuchennych, które ostatnio powstały w moim warsztacie miniaturek. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, bo niektóre z nich znajdą się w losowaniu, o którym napiszę Wam już jutro :)

Młynek do kawy:


Pojemniki z pokrywkami:

Złota patera na ciasto:

 Trzepaczka, tłuczek do ziemniaków i łyżka cedzakowa: 

Drewniana taca kuchenna i serwetnik:

I kilka haftowanych obrazków na ścianę:

To tylko część miniaturowych akcesoriów, które ostatnio zrobiłam. Więcej znajdziecie tu:


albo tu:


Zapraszam do dalszych zakupów :)

13 komentarzy:

  1. rewelacja!!! wszystko wygląda tak realistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w mini młynku to się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak, młynek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great minis! The grinder is so cute and I love the embroidery too.

    OdpowiedzUsuń
  5. Młynek super, a trzepaczka mnie rozwaliła;-) Dziewczyno podziwiam za cierpliwość i pomysły!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje miniaturki są dla mnie po prostu rozczulające :)
    Młynek ekstra, ale trzepaczka i tłuczek do ziemniaków powaliły mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. na komentarze do Twoich cudności trzeba sobie przygotować taki szablon z zachwytami :-)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten twój miniaturowy świat. Wszystkie przedmioty są tak idealnie wykonane: młynek cudny, a do reszty brak mi słów zachwytu.
    Ciągle do Ciebie zaglądam chociaż rzadko piszę komentarze.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzyni...trzepaczka mnie powaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko cudne i jedynie na mych ustach niemy krzyk jaaakkk to zrobiłaś....;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...