poniedziałek, 11 maja 2015

Miniaturowa lodówka/ Handmade refrigerator 1:12

Tym razem chciałabym Wam pokazać zdjęcia mojej lodówki, którą zrobiłam do dioramy w stylu modern. Lodówka jest otwierana, ma oświetlenie wewnątrz, kostkarkę do lodu i otwierany minibarek, oraz mnóstwo wysuwanych półek i pojemników w środku. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
This time I want to show you my miniature side-by-side refrigerator with opening doors, lighting inside, water and ice dispenser and minibar. And of course lots of pull-out shelves and boxes and some shelves on the door. It's entirely made by me (I've also made all the miniature food) I wish you like it :)



Pomimo tego, że każdą wolną chwilę spędziłam na produkcji miniaturowego jedzenia, jego ilość i tak okazała się niewystarczająca, a część półek (zwłaszcza te na drzwiach) jeszcze świeci pustkami... 





I jeszcze jedno. Być może niektórzy z Was zauważyli chwilowy brak części produktów w moim sklepiku. Niestety ze względu na przygotowania do targów miniatur musiałam zablokować część asortymentu, bo po prostu nie jestem w stanie realizować wszystkich zamówień tak jak do tej pory. Ale nie martwcie się, obiecuję, że wszystko wróci na swoje miejsce już niedługo :)

23 komentarze:

  1. Matko i córko! I jedzenie jest! I lodówka! I kuchnia cała! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ot i się dowiedziałam, że takie cuda w realu pewnie też istnieją ;-) Toż to szafa dwudrzwiowa a nie lodówka! ;-) W wersji miniaturkowej cudna, w wersji realnej nie miałabym jej gdzie postawić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w szoku! ...ciężkim szoku!!! BRAWO! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my goodness!!!! I think that this is probably THE BEST miniature refrigerator that I have EVER seen! It is practically perfect in every way. Truly Wonderful work, Lady Fanaberia! :D

    elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  5. Autentycznie zachciało mi się jeść. Lodówka wygląda tak realistycznie i pizza w niej też.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja!!! Mistrzostwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! What a fantastic fridge!!! You have thought of Everything... and it looks so real! Bravo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Cię Kręcę! Teraz to już przesadziłaś! Mistrzostwo świata ! Coś niesamowitego ! Brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam... po prostu uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I would love to buy a fridge like this, is it possible? Also, what is the scale? Please message me at Sharratinykitchen@gmail.com. I would buy this TODAY. Also, the oven is interesting to me. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  11. yes are you going to sale it let me no email me here kathy195411@yahoo.com thanks i really love them.

    OdpowiedzUsuń
  12. Very interested in a price list for all of your fabulous minis!

    OdpowiedzUsuń
  13. Unbelievable realistic and thoroughly gorgeous. I am in awe of your talent.

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your work can you please translate to English .

    OdpowiedzUsuń
  15. Do you do a tutorial on how you did it . Would love to know . Great job 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam jaka cena takiej lodowki

    OdpowiedzUsuń
  17. Would like to buy fridge francesca5630@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Please show a template on how to make the refrigerator

    OdpowiedzUsuń
  19. I would love to buy a working refrigerator like this, it posible? and the stove too . Please mesagge me at Goofy013098@aol.com Thank you soo much !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...