sobota, 16 maja 2015

Mini piekarnik/ Handmade oven 1:12.

Kolejny etap budowy mojej miniaturowej kuchni - otwierany piekarnik elektryczny z oświetleniem w środku. A także z termoobiegiem, grillem (zamontowany pod sufitem piekarnika) i drabinkami do wsuwania blach. I jeszcze z podświetlonym wyświetlaczem. A kilka nocy temu udało mi się zrobić nawet same blachy i trochę miniaturowego jedzenia. W produkcji jedzenia nie jestem specjalistką, więc uwierzcie mi, że pieczony kurczak i frytki to szczyt moich możliwości...

This time I want to show you some photos of my electric oven with light, entirely made by me. It also has convection fan, broil element inside, two pull-out baking trays. l I've also made a fried chicken and some chips. I wish you like this mini oven :)








Zapraszam też na fanpage MiniFanaberia, gdzie zazwyczaj publikuję jeszcze więcej postów i zdjęć moich prac (Klik w obrazek):

12 komentarzy:

  1. Cudowny! I fryteczki są z kurczaczkiem! Aż mi się jeść zachciało... Heh.

    OdpowiedzUsuń
  2. To co robisz jest niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely miniatures!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogladam prawie codziennie alc przestalam pisac komentarze. Po prostu zabraklo mi slow. Wielki szacun. uwielbiam cie i twoje prace..😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladam prawie codziennie alc przestalam pisac komentarze. Po prostu zabraklo mi slow. Wielki szacun. uwielbiam cie i twoje prace..😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Maravilhoso!!! Parabéns!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maravilhoso!!! Parabéns!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hallo !
    Wieder eine fantastische Arbeit.
    Klasse gemacht. Danke fürs zeigen.
    Liebe Grüße
    Skiddi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...