poniedziałek, 4 maja 2015

Kwiaty w miniaturze/ Miniature flowers

Jak wiecie jestem w trakcie przygotowań do targów miniatur. Albo raczej w samym środku twórczego chaosu, nieposkromionego bałaganu, planów i notatek.
Na szczęście miniatury mają to do siebie, że nie zajmują dużo miejsca, więc mój bagaż nie będzie (chyba) aż tak spory. Z drugiej strony - po spędzeniu kilkunastu godzin dziennie w pracowni, efektem mojej pracy jest "tylko" garstka miniatur, które mieszczą się w jednej dłoni...

Poniżej pokazuję zdjęcia kwiatów, które zabiorę ze sobą na targi. Mam nadzieję, że spodobają się zagranicznej klienteli ;)



A na poniższym zdjęciu zestawy moich książek, które pokazywałam w jednym z ostatnich postów. Tematyka kwiatowo- ogrodnicza :)




Dziękuję za wszystkie komentarze! :) Czytam je, czytam, tylko w wirze przygotowań nie zawsze mam czas na komentowanie Waszych komentarzy i podziękowania.

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe. Życzę sukcesów na targach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na targach! Odkąd zaczęłam obserwować tego bloga nadziwić się nie mogę: Jak to to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!!! storczyk szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your flowers very much, they are very realistic. And the books are perfect! Hugs, Melli

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak prawdziwe! I w moim ulubionym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Nie wyobrażam sobie, ze mogłoby się komuś nie podobać! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ładne kwiatki... ładne kwiatki!! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...