poniedziałek, 23 marca 2015

Miniaturowa Komoda / Multicolor dresser 1:12

Okazuje się, że zaległości w pisaniu postów mam ogromne, a na dysku całe mnóstwo zdjęć miniatur, których jeszcze nie zdążyłam opublikować. Za to kolejnych miniatur przybywa, więc kolejka robi się coraz dłuższa...
Tym razem chciałabym pokazać Wam kilka fotek pewnej komody, którą zrobiłam jeszcze w lutym. Zgodnie z założeniami klientki komoda miała być kolorowa, z wysuwanymi szufladkami w różnych rozmiarach. Komodę zrobiłam z drewna, dokładnie ze 105 elementów :) Pomalowałam ją na kolor ecru, a szufladki na niebiesko i brązowo. Do tego rzeźbione nóżki i .. tadam!
This time I would like to show you the multicolor dresser, that I've made in February. This dresser is entirely made from wood and I used 105 pieces of wood to make it :) I painted it on ecru color, and all the pull-out drawers on blue and brown color.





Tu komoda w wersji surowej, po sklejeniu większości elementów, ale przed malowaniem:
On this picture you can see the dresser before painting and without drawers:


14 komentarzy:

  1. Cudowna! Przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Marzę o takiej w 1:1 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Great Job. The dresser is beautiful. Like it. Lotti

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to najczęściej bywa, trafiłam tu przypadkiem i w szoku jestem! Patrzę, oczy przecieram i zbieram szczękę z podłogi. Jestem zauroczona, zachwycona, mam miliard pytań. C U D O ! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Efekt takich przypadkowych odwiedzin ma dodatkową zaletę - ja też dowiaduję się o kolejnych uzdolnionych osobach i mogę odwiedzić kolejne ciekawe miejsca w blogowym świecie :)

      Usuń
  5. świetna ta komoda i jeszcze te kolorki:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: awesome dresser. Fabulous job. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna komoda, zresztą jak większość rzeczy :)... Od dawna podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do siebie jak najczęściej :)

      Usuń
  8. Nie mów, że drzwiczki mają farbę tablicową? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...