poniedziałek, 9 marca 2015

Komplet krzeseł / Handmade modern chairs 1:12

Ten komplet nowoczesnych krzeseł powstał w mojej pracowni całkiem niedawno. Z wyglądu bardzo proste, okazały się dla mnie jednak kolejnym wyzwaniem, dzięki któremu sporo się nauczyłam.
Wzorowane na krzesłach ikeowskich i pomalowane na intensywnie żółty kolor, staną się wyposażeniem pewnego miniaturowego wnętrza. A tu, jeszcze przed wysyłką, tymczasowo w mojej dioramie:
I've made this set of modern chairs recently. First I thought that they are very simple to make, but it was a real challenge for me, again. But I made them (and I'm very proud of myself:) )and I also want to make more modern chairs like these in 1:12 scale :) Maybe in different colors...?
But do you like them?






5 komentarzy:

  1. przepiękne krzesełka- cuuuudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle podglądam co nowego stworzysz i ciągle jestem zachwycona tymi miniaturkami,są bombowe.
    Krzesełka bajeranckie .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes, I do like them. Nice job :)

    OdpowiedzUsuń
  4. facebook.com/minyaturesyalar

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...