poniedziałek, 30 marca 2015

Buciki w wersji mini/ Miniature shoes 1/12

Kilka par miniaturowych bucików wyszło spod moich rąk już jakiś czas temu. Razem z kartonowymi pudełkami, zaprojektowanymi przeze mnie, tworzą małe komplety w sam raz do miniaturowego sklepu :) Wszystko wykonane jest w skali 1:12 i stanowiło dla mnie nie lada wyzwanie. 
Nieudanych prototypów, z zażenowania i wstydu, pokazywać nie będę ;) A udanych par wyszło tylko tyle ile widać na zdjęciach.
I've made these several pairs of miniature shoes some time ago. There're also some miniature cardboard boxes, designed by me :) Everything is entirely made by me in 1:12 scale. 




2 pary w białej wersji kolorystycznej, w sam raz na miniaturowy ślub :)
2 pairs of shoes in white color - maybe for a miniature bride...?



14 komentarzy:

  1. Normalnie usiadłam...
    Buty fenomenalne, ale i pudełeczka powalające! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful, my favorite is the white. Hugs, Melli

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Wiem jak trudno zrobic takie buciki. Już wiele razy próbowałam ... i jeszcze nigdy mi się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamillo, to moja kolejna z wielu prób, które robiłam :) Chyba trzeba po prostu próbować nadal, aż coś wyjdzie :)

      Usuń
  4. Szczękę zbieram z podłogi. Oj wiele lalek marzy o takich bucikach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu - majstersztyk !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ces chaussures et leurs boîtes sont superbes.
    Vos créations sont toutes très réalistes. Vous avez un grand sens du détail. Une ... fan ! Joce

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jest coś czego nie potrafisz zrobić ? :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to tak ;) Mam całą listę pomysłów, których jeszcze nie umiem zrealizować. Jeszcze... ;)

      Usuń
    2. Nie, dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych :)

      Usuń
  8. Cudne buciki jak dla Kopciuszka i do tego tak pięknie opakowane. Pudełka rewelacyjne :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę uwierzyć jakie tu cuda wychodzą z od Twojej ręki! Piękności! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...