piątek, 5 czerwca 2015

Już po targach - zdjęcia :)

Już po targach. Te kilka wyjazdowych dni minęły niesłychanie pracowicie i jednocześnie zaskakująco szybko... :)
Targi miniatur 1zu12 w miejscowości Rheda-Wiedenbrück w Niemczech trwały dwa dni. Pogoda dopisała, a wystawców i zwiedzających było sporo. Ja nawiązałam nowe znajomości, poznałam wielu wspaniałych ludzi, a zdobyte doświadczenie w dziedzinie stoiskowo-targowej uważam za nieocenione i naprawdę baaardzo mi się przyda :) I choć mieliśmy problemy z powrotem do Polski, to jakoś udało nam się dojechać bezpiecznie. I to jest najważniejsze :)
Zawiodę jednak tych, którzy czekają na fotorelację z targów. Niektórzy z wystawców na swoich stoiskach mieli informację o zakazie fotografowania, inni (uprzejmie zapytani) odmawiali, a jeszcze inni po prostu nieprzychylnie na to patrzyli. Może dlatego, że dla większości byłam 'nowa'?  Nie wiem, ale aby nikogo nie urazić, jedyne zdjęcia jakie tutaj opublikuję to zdjęcia mojego własnego stoiska:

 


I tutaj jeszcze zdjęcie z dnia poprzedzającego otwarcie targów. Hala A2 Forum w Rhedzie i ja, lekko wymięta, po długiej podróży:

Pozdrawiam! :)

16 komentarzy:

  1. Dorotka ja Was podziwiam: jechaliście z witrynami???
    A tutaj masz relację z targów jednej z blogerek: http://skiddi.blogspot.com/2015/06/rheda-2015.html
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chyba wspominałam Ci, że witrynki mieliśmy pożyczone? Ale fakt, zostały przywiezione z Polski. My mieliśmy własny stół, świetny bo składany ( po złożeniu wchodzi do płaskiego kartonu, więc łatwo go zmieścić w bagażniku).
      I dziękuję za link do zdjęć! :) Pamiętam tę panią i cieszę się, że opublikowała moje zdjęcia :)

      Usuń
  2. podziwiam! niesamowite jest to co robisz i piękne ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka szkoda, że nie mogłaś zrobić więcej zdjęć. Mam nadzieję, że targi dały Ci wiele satysfakcji i przyniosą wymierne korzyści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na targach było wspaniale :) Ale myślę, że nawet najlepszej jakości zdjęcia nie oddałyby w pełni talentu artystów... :)

      Usuń
  4. Zdolna kobietko! Szkoda, że inni twórcy tak nieprzychylnie nastawieni są do fotografii. Ale szczerze mówiąc, w dzisiejszych czasach - nie dziwię się. Ostatnio sama byłam świadkiem, jak w internecie dziewczyna sprzedawała plakat... piękny z modlitwą "Aniele Boży"... ale skradziony innej kobietce z jej bloga... Może i oni martwią się plagiatem, a przecież tyle serca i pracy włożyli w swoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja tam pozwalałam na obfotografowywanie mojego stoiska i moich prac. Przecież i tak zdjęcia moich miniatur są na blogu, facebooku, w obu sklepikach, pintereście i pewnie jeszcze w wielu innych miejscach, więc co za różnica, czy ktoś zrobi jeszcze kilka zdjęć...? :)

      Usuń
  5. would be a luxury to have you on the show thumbnails of Barcelona in September, your creations are impressive. I love!
    Hugs :0)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite ...i te wszystkie miniaturki, które robisz i to, że uczestniczysz w tak wielu imprezach tematycznych. Szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam! Miałaś świetne stoisko. Pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stoisko i dużo pięknych miniatur. Wspaniale, że mogłaś pokazać swoje prace tak naocznie, nie tylko w internecie :) Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hallo Dorothy !
    Ich durfte sie live in Rheda bewundern und ich habe die Fotos von ihrem Stand und ihren
    wunderbaren Küchengeräten gemacht. Ich bedanke mich nochmals, dass ich es durfte.
    Meine Forumsfreundinnen, die leider nicht persönlich kommen können, haben sich riesig
    gefreut, das sie diese tolle Arbeiten bewundern durften !
    Wie sie bereits geschrieben haben, kann ich es auch nicht verstehen, das einige Austellerinnen negativ auf Fotos reagieren. Fast alle sind ja auf Facebook aktiv oder haben eigene shops, wo sie genau diese Teile einstellen ! Und wie gesagt, es geht nicht immer ums kopieren. Meine Ziele sind es, ein Lächeln zu zaubern, für diejenigen, die krank oder anderweitig verhindert sind, persönlich auf Messen gehen zu können.
    Ich hoffe sehr, das viele Leute das zum nachdenken bringt.
    Vielen vielen Dank für ihre offene Art und bleiben sie so positiv, wie sie sind :)
    Viel Erfolg für ihre Zukunft.
    Liebe Grüße aus Deutschland
    wünscht Skiddi

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój arsenał sprzętu agd jest imponujący. Długo się przyglądałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrobienie tylu miniaturowych sprzętów zajęło mi kilka dobrych miesięcy :)

      Usuń
  11. Ojej Lady Fanaberio ile tu jest zdjęć twoich miniaturek: http://skiddi.blogspot.com/2015/06/rheda-2015.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...