piątek, 13 lutego 2015

Smakowite sery... w miniaturze/ Handmade cheese

Co prawda to nie pierwsze miniaturowe sery jakie robiłam, ale jednak zupełnie inne od poprzednich. Trafią do spiżarni w stylu wiktoriańskim, więc swoim wyglądem muszą pasować do miejsca przeznaczenia. Wyobrażałam je sobie jako zestaw różnych odmian w postaci całych kręgów i tych świeżo pokrojonych na kawałki, które zaraz trafią do kuchni :)

A oto efekty mojej serowej pracy:


 



A tu jeden z etapów ich tworzenia:

To nie jedyne wyposażenie spiżarni, już niedługo pokażę Wam zdjęcia kolejnych moich prac :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo apetyczne i z dużymi dziurami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam oryginalne serowe wyroby, teraz jakoś mniej. Ale Twoje są bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają. Ja uwielbiam sery pleśniowe, a do nich winogrona.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne i profesjonalnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopracowane w najmniejszym szczególe :) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie smakowite. Dopieszczone. Wyglądają perfekcyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezusieńku przenajsłodszy, matko wszechmogąca! Ja wiedziałam, że Ty jesteś kobietą genialną, ale to przerosło moje oczekiwania! Pokochałam te sery bez pamięci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie wiem jak przeoczyłam ten post. Na sam widok serów leci mi ślinka, a że do wiktoriańskiej spiżarni to podobają mi się jeszcze bardziej. Właściciel(ka) na pewno będzie zachwycony/a.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie wiem jak przeoczyłam ten post. Na sam widok serów leci mi ślinka, a że do wiktoriańskiej spiżarni to podobają mi się jeszcze bardziej. Właściciel(ka) na pewno będzie zachwycony/a.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanaberio, jak Ty się niesamowicie rozwijasz w tym miniaturzeniu:)
    Też bym chciała takie serki. Powierce mężowi dziurę w brzuchu, to może mi zafunduje;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...