poniedziałek, 27 października 2014

Lawendowe/ In lavender color

Moi Drodzy, nie wiem jak Wy, ale ja cały czas jestem w trakcie świątecznych przygotowań... :)
Świątecznych akcesoriów udało mi się już zrobić naprawdę sporo, pracuję nad nimi już od września, więc już wkrótce w moim sklepiku zagoszczą nowe, maleńkie dodatki, misternie przeze mnie wykonane :) 

Ale zanim na dobre wejdziemy w świąteczny temat, mam Wam do pokazania jeszcze dosłownie kilka z moich nowych akcesoriów. Najpierw będą to nowe wagi, w bardzo jasnych (i bardzo kobiecych) kolorach: różowym, lawendowym i niebieskim:


Te miniaturowe wagi odrobinę różnią się od moich poprzednich prac - mają o wiele 'cieńsze' miski, przez co wydają się jeszcze bardziej realistyczne :)



Zapraszam do sklepiku:

5 komentarzy:

  1. Wszystko jak z bajki...
    Bardzo jestem ciekawa tych świątecznych miniaturek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice work, I love the colours! Hugs, Melli

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie mogę się już doczekać świątecznych miniaturek ;-) A odchudzone miski są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. no to widzę, że wagi wyglądają jaby za chwilę miały zważyć cokolwiek- piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. I was diagnose with human papilloma virus (HPV) 4 years ago and i met a doctor he told me there is no cure and i have be taking some medication the warts multiplied when trying to removed them and it got me embarrass and pains, luckily few weeks ago i was recommend to Dr Onokun for natural treatment after one week i got 100% cure and all the wart and pains got disappeared, i sheared this post because its part of my life experience, encase anyone need speedy help about this cure email Dr Onokun via, dronokunherbalcure@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...