wtorek, 12 sierpnia 2014

Maki w miniaturze

Maki uważam za bardzo wdzięczny motyw - lubię ich mocny, czerwony kolor, który rewelacyjnie kontrastuje z innymi barwami. Maki wydają mi się bardzo uniwersalne - jak każde kwiaty pasują do wnętrz staroświeckich i tradycyjnych, ale przez swój dość prosty kształt dobrze prezentują się też w nowoczesnych domach. O mojej makowej miłości wie cała moja rodzina, dlatego jestem już posiadaczką ślicznego, makowego serwisu, przeróżnych dekoracji handmade, obrazu z makami, namalowanego przez moją teściową, a nawet makowego witrażyku :)
Maki postanowiłam przenieść także do świata moich miniatur, dlatego wykonałam kilka bukietów w ręcznie robionych mini-dzbankach. Zobaczcie:



Te prawdziwe są zbyt delikatne, aby je zerwać i skomponować z nich bukiet, dlatego nareszcie mam ich maleńki (i bardziej wytrzymały) odpowiednik :)


A tu moje maki w czasie produkcji. I niezbędna przy ich wykonaniu pęseta:

14 komentarzy:

  1. cudowne!!! ...i takie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę nie znajduję słów podziwu dla tego Mistrzowskiego pomysłu! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te maki, choć ja wolę róże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice work! Greetings from Budapest!

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś zerwałam, bo chciałam bukiet i oczywiście nie przeżyły- Twoje są piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. que bonitas amapolas , te han quedado genial , un gran trabajo

    besitos

    Mari

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...