czwartek, 3 kwietnia 2014

Dziecięce łóżeczka - skala 1:12

W moim warsztacie miniaturek panuje teraz temat dziecięcy. Powstają jednocześnie dwie podpórki, które już niedługo staną się prezentami z okazji chrztu :) Oczywiście najważniejszym elementem w takiej miniaturce jest dziecięce łóżeczko - białe, wykonane z drewna i pomalowane satynowym lakierem:


Wszystko wykonane będzie w skali 1:12, więc oba łóżeczka są, o, takie małe:


 



Łóżeczka wyposażyłam w miękkie, miniaturowe materacyki z prześcieradłem.
A już niedługo zobaczycie kto będzie na nich spał :)

16 komentarzy:

  1. Ale słodziutkie...akurat wczoraj byłam w odwiedzinach u jednego bobaska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: beautiful cribs. Fabulous. Your doing a great job. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. So precious. Can't wait to see more :-)
    Hugs,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jest zrobienie pamiątki Chrztu takiej innej, prawda? Od razu przypomniała mi się moja zeszłoroczna wersja.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze! Świetna alternatywa dla kartek na chrzest albo narodziny dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaaa... a ja niedługo zostanę matką chrzestną! I już wiem co dostanie Franiol od cioci ;-) Super pomysł, gratuluję wykonania i czekam by zobaczyć więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To co robisz jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te łóżeczka są po prostu przeurocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoją cierpliwość i precyzję w wykonaniu tych słodkich cudeniek.
    Jesteś jak jubiler. Faberge by się nie powstydził.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie to wyszło pięknie i jak zwykle takie maleństwo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...