piątek, 21 marca 2014

Wiosenne fiolety

Skoro upragniona, kalendarzowa wiosna nareszcie nadeszła, to najwyższy czas pokazać wiosenne miniaturki :)
Na początek bookend, oczywiście w skali 1:12. Jest niewielki i skromnie urządzony. Kolorem przewodnim stał się fiolet, na który pomalowałam fragment ścianki. Resztę obłożyłam białymi, drewnianymi deseczkami. Co do mebelków - zdecydowałam się "wyjść na zewnątrz" i zrobić drewnianą ławeczkę, w sam na wiosenny, popołudniowy odpoczynek...


W całości moja podpórka wygląda tak:


Oczywiście w moim projekcie musiały znaleźć się kwiaty- to przecież absolutna podstawa tematyki wiosennej :) Zdecydowałam się więc na te doniczkowe, zielone i kwitnące:


I wreszcie jestem zadowolona z siebie, bo udało mi się wymyślić sposób produkcji miniaturowych doniczek. Na moim biurku stoi ich już kilkanaście, w różnych rozmiarach i kolorach, kilka z nich wykorzystałam właśnie w tym bookendzie.


Oprócz doniczek zrobiłam też parę skrzynek z pąkami i listkami - wschodzące, kwitnące roślinki to moim zdaniem także podstawa :) Tu przykład jednej z nich:


Uważniejsi obserwatorzy na pewno już dawno zauważyli kropkowaną, lnianą poduszkę ;) Taaak - kropki to zdecydowanie mój ulubiony wzór i trudno mi się bez niego obejść. Zawsze gdzieś te kropeczki muszą się znaleźć :)

Fioletowy bookend czeka na wysyłkę, czeka go kilka tysięcy kilometrów podróży. A w przygotowaniu jest jeszcze druga podpórka - już niedługo Wam ją pokażę. A oprócz tego pracuję nad wiosennymi akcesoriami. Ostatni weekend spędziliśmy z mężem na międzynarodowym festiwalu modelarstwa w Bytomiu (czy był tam też ktoś z Was? jeśli nie, to serdecznie polecam wszystkim tą imprezę!), gdzie zaopatrzyłam się w kilka dodatkowych narzędzi i nowych materiałów :) Takie wydarzenia są bardzo inspirujące i motywujące do pracy :)

15 komentarzy:

  1. Ale macie fajny festiwal! Na nadmorskiej prowincji niestety nic ciekawego się nie dzieje. :( Podpórka urocza - co prawda widząc pierwsze zdjęcie zastanawiałam się gdzie tu ten fiolet.. ;) Podłoga - kamienie fajne!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta kompozycja, a taka urocza! Poduszeczka w kropki jest jak odcisk palca - znak firmowy Lady Fanaberii :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encanta la escena es una preciosa maravilla.
    Un abrazo.
    Yolanda
    Villa Pulgarcito.
    http://arteyolandamoranminiaturas.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja...Doniczki śliczne....jak i wszystko pozostałe.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Your book-end is so beautiful, great idea!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Your book-end is so beautiful, great idea!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no chciałoby się na takiej ławeczce powygrzewać na słonku :) jakie te kwiatuszki wszystkie piękne i jakie malutkie :) bardzo lubię zdjęcia z Twoimi paluszkami dla porównania wielkości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszło z tym fioletem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Utterly adorable! great job. Susan

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest śliczne, ale najpiękniejsze są doniczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna robota. Marzy mi się taka ławeczka pod brzozą (mam cztery brzózki), z miękkimi poduchami w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle cudne rzeczy i takie dopracowane. Ciągle tu zaglądam, chociaż rzadko komentuję. Super się prezentuje drewniana, wiosenna ławeczka.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności!!! Wspaniała praca!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wiosna już zaklepała swoją obecność. Wszystko jak zawsze piękne i dopracowane, masz fantastyczne pomysły, podziwiam szczerze :)))
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest, mam słabość do podpórek do książek, pokój wygląda jak mała baśń. W sekrecie powiem, że cieszę się, że będę ją miała sasasa!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...