poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Miniaturowy pokoik dla chłopca

Prace nad miniaturowymi pokoikami zostały ukończone. Pokoikami,  bo powstały dwie wersje - dla chłopca i dziewczynki. Ale najpierw zaprezentuję wersję chłopięcą:

W pokoiku umieściłam łóżeczko dziecięce, które zrobiłam z balsy i pomalowałam na biało farbą akrylową. Dla ozdoby z przodu łóżeczka przykleiłam kawałek bawełnianej koronki, niebieskiej tasiemki i pasującą kolorystycznie błękitną kokardkę. A do łóżeczka włożyłam materac z białym prześcieradłem i komplet pościeli (kołderka + poduszka) z materiału w kratkę. Do kompletu zrobiłam też krzesełko z identyczną koronką i kokardką.

 Długo zastanawiałam się nad zabawkami do mojego pokoiku. Oprócz gotowego zająca w niebieskich portkach postanowiłam zrobić z papieru lokomotywę z dwoma wagonikami i tzw. przeplatankę, czyli poskręcane pręty z przesuwanymi koralikami.



Tu jeszcze pozostałe szczegóły:


Mam nadzieję, że podoba wam się mój nowy pokoik :) I zapraszam wszystkich do obejrzenia następnego - w wersji dziewczęcej. Już zabieram się do robienia zdjęć...

Creadivo, aszeko, Moniko, Aniu, Kamysto i Gosiu - serdecznie dziękuję za komentarze i pochwały. I zapraszam ponownie :)

4 komentarze:

  1. cudowna pościel w kratkę, całość bajeczna, świat marzeń w miniaturce

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokoik jest śliczny... ale te malusieńkie zabawki to po prostu bomba!
    Przeplatanka tak mnie zauroczyła, że idę robić podobną dla mojej córy i jej lalkowego dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pokoik, wszystkie szczegóły idealnie dopasowane! Rewelacyjny pomysł z ta przeplatanką :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny pokoik, te mebelki! Mnie także zauroczyła przeplatanka, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...