sobota, 19 lipca 2014

Serwisy handmade

Maleńkie talerzyki, kubeczki i filiżanki, dzbanuszki i patery... mają nie tylko funkcję praktyczną, prawda? :) Te staranniej wykonane, ozdobione ornamentami lub wzorkami i oczywiście zestawione w zgrabnych kompletach, zdobią kredensy, półeczki i jadalniane stoły domków dla lalek.
Tylko, że masywne, grube talerzyki chińskiej produkcji, których tak dużo jest na naszym rynku, odlane w byle jaki sposób, niestety pozbawione są cech dekoracyjnych. Sprawiają raczej, że wszystko wydaje się być sztuczne i kiczowate. I właśnie dlatego zdecydowałam się na produkcję własnej zastawy. A dokładniej - zastawy w zestawach :) Zobaczcie:



Zestawów na razie powstało kilka, a każdy z nich zawiera komplet 4 talerzyków, paterę na ciasto i dzbanek. A poniżej przedstawiam wszystkie cztery rodzaje mojej zastawy:

                                       Zestaw w wisienki                                Zestaw miętowy

                                     Zestaw w kwiaty                               Zestaw w truskawki

I szczerze mówiąc sama nie wiem, który z nich podoba mi się najbardziej :) Każdy jest w innym stylu i kolorze, więc na pewno znajdziecie coś w Waszym guście.

Jeden z nich - wraz z innymi miniaturkami - już podróżuje do nowej właścicielki. 
A drugi zajumała Jill...

... więc wracam do pracy, bo takich serwisów przyda się więcej :)
Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Julka skradła mój ulubiony!!!! Zestawy super. Podziwiam zwłaszcza lśniące srebrne wstawki, perfect!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka!
    Wszystkie są mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnej urody! Miętowy najładniejszy. :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałabym, który wybrać, bo wszystkie są niezwykłej urody...boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite!!! ...ciągle mnie zaskakujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jill ma dobry gust, mnie się także ten najbardziej podobał. Lubię stonowane kolory i wzory.

    OdpowiedzUsuń
  8. What fun patterns! Beautiful work as always.

    OdpowiedzUsuń
  9. The sets are beautiful! I love each pattern and it is so hard to choose a favorite. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such gorgeous colour and patterns. Adorable =0)

    OdpowiedzUsuń
  11. How busy you've been these last few weeks! YOu've made wonderful and gorgeous miniatures.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany, przypomniało mi się jak byłam młodsza - zawsze uwielbiałam te wszystkie malutkie elementy, zresztą zostało mi to do teraz. Jak zobaczyłam Twoje wyroby to nie wiedziałam jak zareagować - co tu ukrywać, szczęka mi opadła i nie wiem czy podziwiać Twoje prace czy ograniczyć się do tych najnowszych postów żebym tu w rozpacz nie wpadła jaki masz talent :) Ciężko mi cokolwiek napisać, bo ciężko wyrazić podziw nad tym co robisz. Będę tu zaglądała częściej bo jestem zachwycona! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful patterns. I like the colors and designs.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że chwilę mnie nie było a u Ciebie produkcja idzie pełną parą. Pięknie wyglądają te serwisy normalnie cudnie :) pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne, dopracowane w każdym detalu :) A możesz zdradzić sekret, z czego są zrobione? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech fajnie jest był skrzatem w Twoim Miniaturowym Świecie :o)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne kompleciki :) No i nareszcie pojawiła się mała Jill :) Jakże ona będzie miała dobrze tyle cudowności pod ręką :) Gospodyni w twoim cudownym mini świecie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...