poniedziałek, 14 lipca 2014

Czas na kąpiel...

Zestaw akcesoriów łazienkowych figurował na mojej wishliście miniaturek od bardzo dawna. Wczoraj udało mi się wreszcie zrealizować plan, a więc odfajkowuję tę jedną pozycję (jeszcze sto czternaście nowych miniaturek i lista się skończy... oczywiście pod warunkiem, że nie będę do niej ciągle czegoś dopisywać...)

Wykonanie jakichkolwiek akcesoriów łazienkowo-kąpielowych to dla mnie bułka z masłem. Jako wieloletnia miłośniczka kąpieli i wylegiwania się w wannie (mamo, wiem, że właśnie potakujesz :)  ) mam spore doświadczenie w tym zakresie, dlatego przedstawiam Wam takie oto zestawy:



Zestaw pierwszy, w ślicznym słonecznym kolorze zawiera przeróżne ręczniki, perfumy, gąbkę z mydełkiem, parę mięciutkich kapci i kule musujące w zgrabnym pojemniczku.
A zestaw drugi - w kolorze słodkiego różu - to te same akcesoria, acz troszkę inaczej ozdobione.

 




Być może powstaną jeszcze kolejne łazienkowe miniaturki. Mam kilka pomysłów, więc... do roboty! :)

16 komentarzy:

  1. o mamo ale śliczne zestawiki, a szczególnie ten różowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain:great!!! well done. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawiki śliczne i bardzo pomysłowe. mi przypadł do gustu ten słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zestawy, muszę spróbować swoich sił. Mam obiecaną wannę i chyba będę musiała zrobić Maggie łazienkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy czytalam jeden z twoich ostatnich postow pomyslam wlasnei o akcesoriach do lazienki, kosmetykach itp. Zastanawialam sie kiedy je zrobisz. No i mam jak na zamowienie:) Slicznosci

    OdpowiedzUsuń
  6. unos bonitos conjutos de baño

    besitos

    Mari

    OdpowiedzUsuń
  7. Are beautiful bath sets, so cute! Hugs

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW cudowności!
    Kto nie lubi wylegiwać się w ciepłej wodzie w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkie zestawy , takie rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...