piątek, 25 kwietnia 2014

Bookend szkolny

Mój warsztat opuściła właśnie pewna wyjątkowa miniaturka. To bookend przedstawiający fragment szkolnej klasy, który już niedługo stanie się prezentem dla wspaniałej wychowawczyni klasy 3b. Wykonany w ramach podziękowania za pracę i trud, włożony w wychowanie uczniów, zaangażowanie i życzliwość.
Mam nadzieję, że ręcznie robiony prezent spodoba się obdarowanej, a Was już teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:

Szkolna tablica to absolutna podstawa miniaturowej klasy. Oczywiście musi być zaopatrzona w półeczkę - na kredę i gąbki :)

A na ścianie umieściłam kilka miniaturowych pomocy dydaktycznych, trójwymiarowy napis '3B' i herb Polski, obecny w każdej klasie.

A tutaj ręcznie robione maleńkie biurko i fotel na kółkach. Oprócz tego podpórka zawiera też dwa małe regały z półeczkami, a na nich mnóstwo akcesoriów - pudełka, kredki, kwiaty doniczkowe, kolejne pomoce dydaktyczne, miniaturowe podręczniki i lektury ( w tym moje ulubione: "Dzieci z Bullerbyn", "Karolcia" i "Plastusiowy Pamiętnik").

A co na biurku? Oczywiście dziennik, klucze do sali i świadectwa - wszystkie z paskiem!
A oprócz tego mnóstwo prezentów od dzieci - bukiet, torebka prezentowa i pudełko czekoladek:



I jeszcze ostatnie zdjęcie - kolejne kwiaty, sprezentowane wychowawczyni, na tle biurka. A biureczko oczywiście troszkę porysowane przez niesfornych uczniów:


Bardzo się cieszę, że mogłam wykonać miniaturkę klasy - ten pomysł wyjątkowo mi się spodobał i przyjemnie się go realizowało :) Zapraszam do komentowania!

23 komentarze:

  1. Mistrzostwo :) Chyba każdy nauczyciel marzy o taki prezencie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, a wykonanie... po prostu brak mi słów! Jesteś niesamowita! :-)
    Myślę, że nauczycielka będzie mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega oryginalny pomysł na prezent. Scenka dopracowana perfekcyjnie! Podziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych detali i misternej pracy! Tak piękny prezent spodobał by się każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  5. o mateńko!! jestem pod ogromnym wrażeniem, ja nie znoszę robić małe rzeczy czy formy
    Klasa CUDO reszta prac oczywiście też!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezusieńku, kobieto! Zachwycasz mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace to mistrzostwo:) Jestem pełna zachwytu i tych wszystkich "ochów i achów":) Cudności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Me encanta, no dejas de sorprenderme!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: great job. I really like this school. Very real. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna miniaturka :) Fantastyczny prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiałam już na FB,ale musiałam i tu zajrzeć...teraz dojrzałam te cudne mini świadectwa na biurku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł! Myślę, że wychowawczyni 3b będzie zachwycona i przez długie lata zachowa ten prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chciałabym być tą nauczycielką. Dostać coś tak wspaniałego to olbrzymie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł!!! ...niesamowity i słodki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrr szkoła :))))). No ale w takiej to ja bym sobie posiedziała :))) . Super prezent dla nauczyciela . Nasza Pani jest niesamowitą osóbką uważam ,że to najpiękniejszy prezent dla nauczyciela . Nasza by chyba nie mogła uwierzyć w co widzi .

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł!! my w tym roku szyjemy dla naszej Pani lalkę ( jej podobiznę) ale zapamietam sobie tę klasę do wykorzystania w przyszłości ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne. Świetny pomysł na prezent.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się tu podoba :) miniaturki uwielbiam ( moje ostatnio trochę urosły ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam słabość do miniaturek. Masz CUDOWNE prace! Mogłabyś kiedyś zrobić szczegółowy tutorial?

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam, podziwiam za każdym razem. Jakie Ty masz zdolne rączki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! :)) miło było poznać (wczorajsze warsztaty u Basi) i na pewno będę do Ciebie zaglądać! :D
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...