piątek, 7 marca 2014

Mini oranżeria

Mój nowy projekt powstał specjalnie z myślą o Dniu Kobiet :)
Tak, wiem, nie każda z Was obchodzi ten dzień. To dość kontrowersyjne święto, które nadal wielu osobom kojarzy się z PRL-owskim wymysłem i obowiązkowym bukietem goździków (choć mnie osobiście kojarzy się raczej ze zdechłym tulipanem...). Ale w Miniaturowym Świecie Lady Fanaberii nie ma miejsca na dyskusje i marudzenie... Dzień Kobiet to uroczystość i święto, które wymaga odpowiedniej oprawy :)

Czy któraś z Was marzyła kiedyś o spokojnym miejscu, w którym jedyne znane słowa to "odpoczynek" i "relaks"? Gdzie czas nie istnieje, a Wy możecie w ciszy poczytać ulubioną książkę, bez konieczności myślenia o pracy i ciągłego zamartwiania się? Chciałybyście mieć swój Tajemniczy Ogród, o którym nikt inny by nie wiedział, a który byłby Waszym sekretnym miejscem, takim na wyłączność?
Zapraszam do środka :)


Wykonanie miniaturowej oranżerii zajęło mi zaledwie kilka dni. Postanowiłam odrobinę postarzyć gotową konstrukcję i koniecznie zrobić dach (a raczej dwa poziomy dachu). Każda dachówka jest przyklejana oddzielnie, tak samo jak każdy kamień posadzki. Mebelki oczywiście zrobiłam własnoręcznie, tak samo jak poduszkę i maleńki obrusik. Na koniec ozdobiłam moją oranżerię mnóstwem roślin, tych zielonych i tych kwitnących, kolorowych :)
Jak widzicie drzwi są otwarte. Wystarczy wejść i zapomnieć się w świecie miniaturek :)




W mojej miniaturowej oranżerii znajdziecie wygodny, wiklinowy fotel z miękką poduszką i kilka książek, które warto przeczytać :) Wolicie kawę, czy herbatę? A może do tego kilka nietuczących ciasteczek? Oczywiście tych miniaturowych :)




Czy tak samo jak ja lubicie rośliny? Mnóstwo doniczkowych kwiatów i pnączy, które okalają Wasze przytulne gniazdko, Waszą oazę spokoju i miejsce wytchnienia...?


Moja oranżeria to maleńkie, magiczne miejsce. Takie, o którym marzyłam :) I w sam raz dla kobietki, która lubi czasem poleniuchować :)
A tu mój mały gość, który usadowił się już na dachu:



To moja propozycja na Dzień Kobiet :)

23 komentarze:

  1. cudowne miejsce. Ohhh jak chciałabym być taka mini malutka by móc zanurzyć się w fotelu w tej oranżerii. Taki relaks to marzenie. A do stolika kawkę poproszę ;-) Pozdrawiam, mała Grunwaldzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna oranżeria :-)
    Miałaś bardzo fajny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarująca ta oranżeria! A latarenki są po prostu fantastyczne na mini wnętrza, ja je często do tego wykorzystuję. ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful, it's a house of beautiful dreams.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna. Wiosna już nie długo. Jak patrze na ten projekt tęsknie za nią coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiczne miejsce. I ja bym chętnie skorzystała z maszyny z filmu "Kochanie, zmniejszyłem dzieciaki", żeby zakraść się do tej oranżerii. Dla mnie herbatkę proszę i już zatapiam się w lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wonderful project and the flowers are so pretty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna oranżeria, stworzyłaś magiczne miejsce w którym chciałoby się spędzić cały dzień z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Linda cena na lanterna! As plantas com flores são lindas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako projektantka ogrodów muszę przyznać, że stworzyłaś niesamowicie magiczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Jak się tak wszystkie pozmniejszamy, to w tej mini oranżerii zabraknie dla nas miejsca. Bo ja oczywiście też bym chciała się skurczyć i posiedzieć w tym fotely wśród róż :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak,marzę o takim miejscu...choć na godzinkę lub dwie :) ale zaraz potem uświadamiam sobie,że bardzo tęskniłabym za gwarem i śmiechem,który słyszę na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym tam chętnie wlazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, perfekcyjne wykonanie. Wyszła naprawdę klimatyczna i niebanalna ozdoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW każda kolejna praca mnie zachwyca! Jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...