poniedziałek, 23 września 2013

Piekarnia "Fanaberia" - początki

Ostatnim razem pisałam o sklepowych ladach, które powoli powstawały na moim biurku.
Jedna z nich, pomalowana na ciemnobrązowy kolor, oszlifowana i sklejona jest już gotowa na przyjęcie towaru. Znajdzie się w piekarni "Fanaberia", którą już wkrótce zamierzam otworzyć :)


Moja nowa lada nie należy do zbyt dużych - ma tylko 11 cm wysokości.


U dołu lady umieściłam logo. Takie samo znajdzie się niedługo na ścianie mojej piekarni.


Tym razem postanowiłam umieścić wewnątrz półkę z drewna, a pieczywo układać w drewnianych przegródkach. W przegródkach z etykietkami! Tak, każdy rodzaj pieczywa jest podpisany minietykietkami :)

Zapraszam na otwarcie!

7 komentarzy:

  1. A czy będzie można kupić bułeczki , rogaliki i chlebki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo starannie wykonane i pieczywko wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można zgłodnieć jak się patrzy na te Twoje wypieki :) Niezwykle realistyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Great bakery products. love your work. Tried to sign in as your follower, but cannot find the list. Will try again soon.
    Hugs, Drora

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta witrynka! I wypieki bardzo udane. Rzeczywiście jesteś perfekcjonistką :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wykonane to pieczywo! Aż zachciało mi się jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziedek Mysz jest piekarzem. Dzieciństwo myszom upłynęło więc wśród zapachu świeżo upieczonego bochenka chleba, rogali i bułek. Cudowna praca, nasz faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...