środa, 14 sierpnia 2013

Słodkości

Dziś chciałabym się pochwalić moimi pracami modelinowymi. Jako osoba początkująca w tej technice muszę przyznać, że jest ona trudna i ciężko, naprawdę ciężko jest wykonać z modeliny miniaturowe jedzenie, które wyglądałoby jak prawdziwe!
Ja postanowiłam w moim kolejnym projekcie spróbować sił w miniaturowych słodkościach. O, na przykład takich jak te:

Jak widzicie udało mi się zrobić: pączki z lukrem i cukrowymi groszkami; serduszkowe ciastka z bitą śmietaną i czekoladą oraz bananowe ślimaczki.
Przyznam, że jako czekoladę używałam ziemnobrązowego lakieru do paznokci. Rozwiązanie to uważam za średnie, bo o ile kolor jest odpowiedni, to lakier po wyschnięciu jest odrobinę lepki i trochę to przeszkadza. Czy są inne rozwiązania imitacji czekolady? Jeśli ktokolwiek ma w tym doświadczenie to proszę o informacje.

Ciastka z bitą śmietaną, oblane czekoladą wyglądają tak:

A tu bananowy ślimaczek na talerzu, gotowy do zjedzenia:


I jeszcze ciasto z bitą śmietaną, ozdobione kwiatuszkami. Klosz na ciasto to zatyczka z jakichś kosmetyków.



Pozostałe ciasta pokażę w kolejnym poście. 
Na razie pracuję nad pewnym wnętrzem....


10 komentarzy:

  1. Słodkie pyszności wyszły naprawdę wspaniale! Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy. W wolnej chwili zapraszam do mnie: miniaturowyswiat.blox.pl. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zaproszenie do Twojego miniaturowego świata (rewelacja! już dodałam do ulubionych blogów :) )

      Usuń
  2. Bardzo udany pierwszy raz. Świetnie wyszedł lukier na pączkach. Bardzo fajne cieniowanie ciasta. A zamiast lakieru do paznokci warto wypróbować liquid fimo podbarwione akrylami. Polecam.
    Ładnie wyszła podłoga. Czy to bambus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaaa, więc to jest fimo liquid! W takim razie muszę się w niego zaopatrzyć :) Dzięki za radę :)
      A podłogę zrobiłam z balsy. Wszystkie drewniane elementy - podłogi, listwy i wszelakie meble- robię z balsy. I uważam, że to najlepszy materiał do miniaturek :)

      Usuń
  3. Ja znalazłam też coś takiego (nawet kupiłam, ale póki co nie wypróbowałam): http://sklepik-dla-was.home.pl/pl/p/Pachnace-polewy-13-smakow/1283.
    A lukier i bitą śmietankę z czego zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, czyli można kupić nawet gotowe kolorystycznie polewy na bazie fimo liquid. Dobrze wiedzieć :)
      A lukier na pączkach zrobiłam z jasnoróżowego lakieru do paznokci. Bitą śmietanę z białego silikonu - polecam.

      Usuń
    2. Dzięki, ja na razie robię "grubsze rzeczy", ale za jakiś czas planuję przejść do jedzonka i drobiazgów.

      Usuń
  4. Świetne słodkości! Wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiedziałabym, że jesteś początkująca - świetnie wyszły Ci te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka cukierenka, aż chce się ją zjeść.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...