sobota, 17 sierpnia 2013

Podpórka w stylu bawarskim

Tym razem zaprezentuję Wam coś, co wcale nie jest moją pracą.
Nie jest moim pomysłem, wykonaniem, ani nawet moją własnością.
Nie przyłożyłam ręki do realizacji tego projektu, ale zamierzam go z dumą pokazać i opisać.

Pewnie zastanawiacie się o czym piszę i dlaczego w tak tajemniczy sposób :) Otóż przedstawię Wam dzieło Mojego Męża - podpórkę do książek, czyli tzw. bookend. W ulubionym przez niego stylu bawarskim:


Do konstrukcji podpórki została używa płyta pilśniowa, a reszta elementów wykonana jest z drewna balsowego.
Poniżej szczegół ściany z herbem Bawarii:


Poszczególne kostki bruku wykonane zostały z opakowania po jajkach zgodnie z pomysłem Ani: ( http://miniaturowyblog.blogspot.com/2013/06/podporka-do-ksiazek_24.html )
Kostki, różnych rozmiarów zostały wycięte, przyklejone do podpórki i pomalowane szarymi mazami farb akrylowych:



 Hmm? Ach, tak, już o tym piszę...

Na uwagę zasługują  także drzwi, wykonane z cieniusieńkich listewek i pomalowane nierównomiernie zieloną farbą akrylową:


A tak prezentuje się podpórka na naszej półce:

Mam nadzieję, że podoba się Wam podpórka bawarska i dziękuję serdecznie wszystkim za odwiedziny na moim blogu :)

9 komentarzy:

  1. No ładnie, taki mąż to skarb :) A mój omija moje zabawki z daleka :D
    Fantastyczna podpórka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję przede wszystkim męża, bo o swojej pasji to ja tylko ze swoim ojcem mogę pogadać jest zapalonym modelarzem ale kolei,mąż niestety nie przejawia moich zainteresowań, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna podpórka, to super, że macie z mężem podobne zainteresowania - mój też dłubie przy domku razem ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogratuluj mężowi. Fajnie wyszła ta podpórka. Na półce prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A to niespodzianka - takiego zdolnego męża trzymasz w domu i dopiero teraz wychodzi na jaw ;-) Podpórka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skvely napad! I like it very much.....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...