środa, 21 sierpnia 2013

Miniaturowa cukiernia "Fanaberia"

Dziś oficjalnie stałam się właścicielką niewielkiej cukierni! Jest taka, jak ją sobie wyobrażałam :)

Najdłużej trawy prace nad ladą. Lada miała być tradycyjna, drewniana, prosta, ale z akcentem. Jest w całości moim dziełem - poświęciłam czas każdej deseczce, każdemu połączeniu i szczegółowi. Zrobiona z drewna balsowego i pomalowana dwukrotnie bejcą.
A wraz z ciastami prezentuje się tak:


Z przodu w dolnej części postanowiłam dodać nazwę cukierni i logo:




Ściany cukierni - po długim namyśle i kilku próbach wybrałam pasiastą, kolorową tapetę na dolną część ściany i stonowaną w gwiazdki - na górną część.




A cała moja cukiernia - w drewnianej skrzynce wygląda tak:



Podoba się Wam "Cukiernia Fanaberia"? :)

5 komentarzy:

  1. Ojej, wygląda jak prawdziwa. A nawet lepiej niż prawdziwa! Aż ślinka cieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :D i smakowicie wyglądają te ciasta wszystkie.
    Logo i tapeta też świetne :)
    Mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonana lada i aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napracowałaś się nad tą ladą... ale warto było. Wyszła bardzo elegancko, właśnie tak, jak piszesz, klasyczna z charakterem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...