czwartek, 6 czerwca 2013

Miniaturowy fotel

Powstał zaledwie kilka dni temu.
Z  pianki, tektury i waty i cieniutkich deseczek.
Sklejony wikolem, klejem na goraco i taśmą izolacyjną (była pod ręką).
Pokryty miękką, ciemnoszarą tkaniną.
Bardzo wygodny, elegancki
FOTEL

Zrobiony w skali 1:6, czyli naprawdę spory jak na miniaturki. Ma 16 cm wysokości, a siedzisko ma wymiary 10 x 10 cm. Wzorowany na ikeowskim fotelu Strandmon, choć wyszedł jakby troszkę pulchniejszy :)
Doskonały dla lalek typu Pullip, Dal czy Barbie.
Żeby nieco wzbogacić kolorystykę, uszyłam kilka kolorowych poduszek.
A całość prezentuje się tak:
W zbliżeniu:


9 komentarzy:

  1. Fajny fotel :-) Rzeczywiście wygląda na bardzo pulchniutki i na pewno jest nieprzeciętnie wygodny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, podziwiam dbałość o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki ten fotelik:) Też robiłam kiedyś mini fotelik (do domku Barbie dla córeczki).
    Ja również kolekcjonuję różne „przydasie” …fajnie, że trafiłam na tę stronkę! Czekam na więcej!:):):)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie --> http://planetaparczun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich miniaturowych cudeniek. Aż chce się wejść w ten mały świat :) podziwiam podziwiam i nie mogę przestać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog. Świetny pomysł z miniaturkami. Życze Ci powodzenia i kolejnych sukcesów
    Kacper

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach... gdyby tak można była się trochę skurczyć i wygodnie rozsiąść w tym fotelu... Bardzo udany :))) Pozdrawiam i zapraszam na FB do polskiej miniaturkowej grupy dyskusyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten fotel jest świetny taki seeet :) Jak będę mieć kiedyś dzieci to zmuszę je do samodzielnego wykonywania mebli dla lalek uczy to kreatywności, podnosi zdolności manualne a mi da pretekst do dobrej zabawy przy konstruowaniu tego z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny fotel, aż chce się na nim usadowić z kieliszeczkiem wina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam i obejrzałam zdjęcia z wszystkich postów ;) ufff, niesamowite cuda, nie miałam nawet pojęcia że w Polsce są ludzie z taką PASJĄ
    chapeau bas !!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...